InstaForex - Company News

Page 5 of 36 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20 ... 36  Next

Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by |||||| on 30th May 2018, 2:23 pm

azam575 wrote:
|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
InstaForex Shah Alam wrote:HKM ZVOLEN TIDAK MEMPUNYAI 2 MATA UNTUK MENJADI PEMIMPIN MUSIM INI

Musim kejohanan hoki di Slovakia berakhir. Rakan kongsi syarikat HKm Zvolen mengambil tempat kedua dalam kejohanan tetap, yang menjadi dua mata jauh dari peneraju.

Semasa extraleague, kesatria Zvolen bertempur dengan keras seperti yang mereka boleh. Akibatnya, mereka memasuki babak playoff dan mencapai separuh akhir. Dalam perjuangan dramatik di atas ais, pemain kami mengambil tempat duduk belakang, namun menunjukkan beberapa otot dan menawarkan perlawanan yang baik kepada pasukan Dukla Trencin. Skor adalah dua hingga empat yang memihak kepada lawan.

Umumnya, pemain hoki telah mewujudkan banyak situasi tegang, menimbulkan perselisihan mereka. Salah satu mata kuat pada musim 2017-2018 adalah serangan itu, para pemain menguasai biskuit itu di bakul lawan. Penjaring gol terbaik dari penyerang Slovakia adalah pemain depan Zvolen, Timothy Coffman. Terdapat 33 rekod dalam akaunnya.

Sekarang atlet HKm Zvolen sedang berehat untuk mendapatkan kekuatan dan latihan. Jadi kami tidak sabar-sabar untuk menghasilkan kemenangan pada musim depan. Kami, pada gilirannya, terus menyokong cara hidup yang aktif dan keinginan untuk kemenangan, memberikan penajaan kepada pasukan muda yang menjanjikan. Berikutan keputusan musim ini, kelab bagi pihak pengurusan dan pasukan hoki mengucapkan terima kasih kepada InstaForex atas sokongan dan sumbangan yang telah lama diberikan kepada perkembangan kelab itu, yang menganugerahkan syarikat itu dengan sijil terima kasih.



[You must be registered and logged in to see this link.]

Tahniah pasukan tajaan instaforex

sayang, 2 pasukan tajaan Instaforex hanya mampu tempat kedua. Takde rezeki kali ni

takper tuan. sudah masuk final pun dah kira hebat ... instaforex mesti berjaya tahun depan

kalah menang adat bertanding. Kita tunggu musim terbaru pula tngok prestasi rakan tajaan Instaforex semula
avatar
||||||
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 357
Join date : 30/10/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by azam575 on 29th May 2018, 11:00 pm

|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
InstaForex Shah Alam wrote:HKM ZVOLEN TIDAK MEMPUNYAI 2 MATA UNTUK MENJADI PEMIMPIN MUSIM INI

Musim kejohanan hoki di Slovakia berakhir. Rakan kongsi syarikat HKm Zvolen mengambil tempat kedua dalam kejohanan tetap, yang menjadi dua mata jauh dari peneraju.

Semasa extraleague, kesatria Zvolen bertempur dengan keras seperti yang mereka boleh. Akibatnya, mereka memasuki babak playoff dan mencapai separuh akhir. Dalam perjuangan dramatik di atas ais, pemain kami mengambil tempat duduk belakang, namun menunjukkan beberapa otot dan menawarkan perlawanan yang baik kepada pasukan Dukla Trencin. Skor adalah dua hingga empat yang memihak kepada lawan.

Umumnya, pemain hoki telah mewujudkan banyak situasi tegang, menimbulkan perselisihan mereka. Salah satu mata kuat pada musim 2017-2018 adalah serangan itu, para pemain menguasai biskuit itu di bakul lawan. Penjaring gol terbaik dari penyerang Slovakia adalah pemain depan Zvolen, Timothy Coffman. Terdapat 33 rekod dalam akaunnya.

Sekarang atlet HKm Zvolen sedang berehat untuk mendapatkan kekuatan dan latihan. Jadi kami tidak sabar-sabar untuk menghasilkan kemenangan pada musim depan. Kami, pada gilirannya, terus menyokong cara hidup yang aktif dan keinginan untuk kemenangan, memberikan penajaan kepada pasukan muda yang menjanjikan. Berikutan keputusan musim ini, kelab bagi pihak pengurusan dan pasukan hoki mengucapkan terima kasih kepada InstaForex atas sokongan dan sumbangan yang telah lama diberikan kepada perkembangan kelab itu, yang menganugerahkan syarikat itu dengan sijil terima kasih.



[You must be registered and logged in to see this link.]

Tahniah pasukan tajaan instaforex

sayang, 2 pasukan tajaan Instaforex hanya mampu tempat kedua. Takde rezeki kali ni

takper tuan. sudah masuk final pun dah kira hebat ... instaforex mesti berjaya tahun depan

azam575
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 156
Join date : 08/12/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by Michael scotfield on 29th May 2018, 9:07 pm

azam575 wrote:Untuk trader yang baru bermula untuk melakukan trading. SAya berikan kepada anda kupon berharga 1000usd No Deposit Bonus. Pastikan baca terma dan syarat penerimaan bonus ini


Macam2 promo dr instaforex

Michael scotfield
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 149
Join date : 02/11/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by |||||| on 29th May 2018, 3:39 pm

Michael scotfield wrote:
InstaForex Shah Alam wrote:HKM ZVOLEN TIDAK MEMPUNYAI 2 MATA UNTUK MENJADI PEMIMPIN MUSIM INI

Musim kejohanan hoki di Slovakia berakhir. Rakan kongsi syarikat HKm Zvolen mengambil tempat kedua dalam kejohanan tetap, yang menjadi dua mata jauh dari peneraju.

Semasa extraleague, kesatria Zvolen bertempur dengan keras seperti yang mereka boleh. Akibatnya, mereka memasuki babak playoff dan mencapai separuh akhir. Dalam perjuangan dramatik di atas ais, pemain kami mengambil tempat duduk belakang, namun menunjukkan beberapa otot dan menawarkan perlawanan yang baik kepada pasukan Dukla Trencin. Skor adalah dua hingga empat yang memihak kepada lawan.

Umumnya, pemain hoki telah mewujudkan banyak situasi tegang, menimbulkan perselisihan mereka. Salah satu mata kuat pada musim 2017-2018 adalah serangan itu, para pemain menguasai biskuit itu di bakul lawan. Penjaring gol terbaik dari penyerang Slovakia adalah pemain depan Zvolen, Timothy Coffman. Terdapat 33 rekod dalam akaunnya.

Sekarang atlet HKm Zvolen sedang berehat untuk mendapatkan kekuatan dan latihan. Jadi kami tidak sabar-sabar untuk menghasilkan kemenangan pada musim depan. Kami, pada gilirannya, terus menyokong cara hidup yang aktif dan keinginan untuk kemenangan, memberikan penajaan kepada pasukan muda yang menjanjikan. Berikutan keputusan musim ini, kelab bagi pihak pengurusan dan pasukan hoki mengucapkan terima kasih kepada InstaForex atas sokongan dan sumbangan yang telah lama diberikan kepada perkembangan kelab itu, yang menganugerahkan syarikat itu dengan sijil terima kasih.



[You must be registered and logged in to see this link.]

Tahniah pasukan tajaan instaforex

sayang, 2 pasukan tajaan Instaforex hanya mampu tempat kedua. Takde rezeki kali ni
avatar
||||||
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 357
Join date : 30/10/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by |||||| on 29th May 2018, 3:38 pm

azam575 wrote:
|||||| wrote:
azam575 wrote:
|||||| wrote:
azam575 wrote:
|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
|||||| wrote:
azam575 wrote:Selamat berpuasa saya ucapkan dari instaforex Supporter MAlaysia. Semoga puasa tahun ini mendapat barakah. AAmiin

Amin diatas doanya tuan. Instaforex tak ada buat majlis berbuka ke untuk kawan2?

Cadangan yg baik tuan,harap instaforex dpt menganjurkan majlis berbuka puasa

bagus cadangan tu tuan. Buat sikit makan2 sambil terawih di pejabat Instaforex memang ramai yg nak join la

jika pihak ib instaforex dpt buat majlis raya nanti pun ... sudah ok

ni cadangan yg menarik tuan. Mana la tau rezeki waktu beraya nanti boleh dapat usd raya dari Instaforex kan

harap instaforex ada bagi bonus raya untuk trader di malaysia. sangat menarik jika buat begitu

tak pernah lagi dapat duit raya dari Instaforex. Kalau ada tahun ni bagus juga tu

bonus yang ada pun bonus tanpa deposit 1500usd. tapi  terma dan syarat perlu dipatuhi

sy biasa bonus 30% dari Instaforex tu sahaja. Senang sikit syarat2 dia
avatar
||||||
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 357
Join date : 30/10/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by azam575 on 28th May 2018, 10:53 pm

|||||| wrote:
azam575 wrote:
|||||| wrote:
azam575 wrote:
|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
|||||| wrote:
azam575 wrote:Selamat berpuasa saya ucapkan dari instaforex Supporter MAlaysia. Semoga puasa tahun ini mendapat barakah. AAmiin

Amin diatas doanya tuan. Instaforex tak ada buat majlis berbuka ke untuk kawan2?

Cadangan yg baik tuan,harap instaforex dpt menganjurkan majlis berbuka puasa

bagus cadangan tu tuan. Buat sikit makan2 sambil terawih di pejabat Instaforex memang ramai yg nak join la

jika pihak ib instaforex dpt buat majlis raya nanti pun ... sudah ok

ni cadangan yg menarik tuan. Mana la tau rezeki waktu beraya nanti boleh dapat usd raya dari Instaforex kan

harap instaforex ada bagi bonus raya untuk trader di malaysia. sangat menarik jika buat begitu

tak pernah lagi dapat duit raya dari Instaforex. Kalau ada tahun ni bagus juga tu

bonus yang ada pun bonus tanpa deposit 1500usd. tapi terma dan syarat perlu dipatuhi

azam575
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 156
Join date : 08/12/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by Michael scotfield on 28th May 2018, 9:58 pm

InstaForex Shah Alam wrote:HKM ZVOLEN TIDAK MEMPUNYAI 2 MATA UNTUK MENJADI PEMIMPIN MUSIM INI

Musim kejohanan hoki di Slovakia berakhir. Rakan kongsi syarikat HKm Zvolen mengambil tempat kedua dalam kejohanan tetap, yang menjadi dua mata jauh dari peneraju.

Semasa extraleague, kesatria Zvolen bertempur dengan keras seperti yang mereka boleh. Akibatnya, mereka memasuki babak playoff dan mencapai separuh akhir. Dalam perjuangan dramatik di atas ais, pemain kami mengambil tempat duduk belakang, namun menunjukkan beberapa otot dan menawarkan perlawanan yang baik kepada pasukan Dukla Trencin. Skor adalah dua hingga empat yang memihak kepada lawan.

Umumnya, pemain hoki telah mewujudkan banyak situasi tegang, menimbulkan perselisihan mereka. Salah satu mata kuat pada musim 2017-2018 adalah serangan itu, para pemain menguasai biskuit itu di bakul lawan. Penjaring gol terbaik dari penyerang Slovakia adalah pemain depan Zvolen, Timothy Coffman. Terdapat 33 rekod dalam akaunnya.

Sekarang atlet HKm Zvolen sedang berehat untuk mendapatkan kekuatan dan latihan. Jadi kami tidak sabar-sabar untuk menghasilkan kemenangan pada musim depan. Kami, pada gilirannya, terus menyokong cara hidup yang aktif dan keinginan untuk kemenangan, memberikan penajaan kepada pasukan muda yang menjanjikan. Berikutan keputusan musim ini, kelab bagi pihak pengurusan dan pasukan hoki mengucapkan terima kasih kepada InstaForex atas sokongan dan sumbangan yang telah lama diberikan kepada perkembangan kelab itu, yang menganugerahkan syarikat itu dengan sijil terima kasih.



[You must be registered and logged in to see this link.]

Tahniah pasukan tajaan instaforex

Michael scotfield
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 149
Join date : 02/11/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by InstaForex Shah Alam on 28th May 2018, 1:12 pm

HKM ZVOLEN TIDAK MEMPUNYAI 2 MATA UNTUK MENJADI PEMIMPIN MUSIM INI

Musim kejohanan hoki di Slovakia berakhir. Rakan kongsi syarikat HKm Zvolen mengambil tempat kedua dalam kejohanan tetap, yang menjadi dua mata jauh dari peneraju.

Semasa extraleague, kesatria Zvolen bertempur dengan keras seperti yang mereka boleh. Akibatnya, mereka memasuki babak playoff dan mencapai separuh akhir. Dalam perjuangan dramatik di atas ais, pemain kami mengambil tempat duduk belakang, namun menunjukkan beberapa otot dan menawarkan perlawanan yang baik kepada pasukan Dukla Trencin. Skor adalah dua hingga empat yang memihak kepada lawan.

Umumnya, pemain hoki telah mewujudkan banyak situasi tegang, menimbulkan perselisihan mereka. Salah satu mata kuat pada musim 2017-2018 adalah serangan itu, para pemain menguasai biskuit itu di bakul lawan. Penjaring gol terbaik dari penyerang Slovakia adalah pemain depan Zvolen, Timothy Coffman. Terdapat 33 rekod dalam akaunnya.

Sekarang atlet HKm Zvolen sedang berehat untuk mendapatkan kekuatan dan latihan. Jadi kami tidak sabar-sabar untuk menghasilkan kemenangan pada musim depan. Kami, pada gilirannya, terus menyokong cara hidup yang aktif dan keinginan untuk kemenangan, memberikan penajaan kepada pasukan muda yang menjanjikan. Berikutan keputusan musim ini, kelab bagi pihak pengurusan dan pasukan hoki mengucapkan terima kasih kepada InstaForex atas sokongan dan sumbangan yang telah lama diberikan kepada perkembangan kelab itu, yang menganugerahkan syarikat itu dengan sijil terima kasih.



[You must be registered and logged in to see this link.]

InstaForex Shah Alam
Warga Baru

Posts : 53
Join date : 16/12/2015

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by |||||| on 28th May 2018, 12:51 pm

azam575 wrote:
|||||| wrote:
azam575 wrote:
|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
|||||| wrote:
azam575 wrote:Selamat berpuasa saya ucapkan dari instaforex Supporter MAlaysia. Semoga puasa tahun ini mendapat barakah. AAmiin

Amin diatas doanya tuan. Instaforex tak ada buat majlis berbuka ke untuk kawan2?

Cadangan yg baik tuan,harap instaforex dpt menganjurkan majlis berbuka puasa

bagus cadangan tu tuan. Buat sikit makan2 sambil terawih di pejabat Instaforex memang ramai yg nak join la

jika pihak ib instaforex dpt buat majlis raya nanti pun ... sudah ok

ni cadangan yg menarik tuan. Mana la tau rezeki waktu beraya nanti boleh dapat usd raya dari Instaforex kan

harap instaforex ada bagi bonus raya untuk trader di malaysia. sangat menarik jika buat begitu

tak pernah lagi dapat duit raya dari Instaforex. Kalau ada tahun ni bagus juga tu
avatar
||||||
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 357
Join date : 30/10/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by |||||| on 28th May 2018, 12:49 pm

Michael scotfield wrote:
|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
instafx_N9 wrote:Berita baik dari Liverpool FC



Berita itu disediakan dalam rangka kerjasama rasmi InstaForex bersama kelab bola sepak Liverpool.
Perlawanan terakhir untuk Liverpool dalam musim Liga Perdana, di mana Reds menjadi tuan rumah Brighton, adalah untuk menjawab dua soalan sekaligus.
Persoalan pertama sama ada skuad Jürgen Klopp layak untuk Liga Juara-Juara di atasi tanpa penyertaan langsung Reds. Kemelut kekalahan Chelsea kepada Newcastle mengakhiri harapannya untuk meraih tempat di Liga Perdana Inggeris.
Ia sama penting bagi Kopites untuk mengetahui sama ada pemain Liverpool, Mohamed Salah, akan memecahkan rekod 31 gol yang dikongsikan oleh Alan Shearer, Cristiano Ronaldo, dan Luis Suarez dalam Liga Perdana 38-permainan.
Jawapannya datang pada minit ke-26, ketika bintang Mesir melepaskan sepakan kaki kiri ke penjuru kanan bawah jaring Brighton, bergerak ke 32 gol untuk musim ini. Rekod pemarkahan baru menjadikan Salah memenangi kasut emas liga perdana. Rakan sepasukan menyokong inisiatifnya dan mengalahkan Brighton 4-0.
Liverpool kini akan menghadapi Real Madrid di peringkat akhir Liga Juara-Juara UEFA pada 26 Mei di Kiev. Mengenai nota positif itu, Liverpool tidak boleh memenangi perlawanan akhir yang akan datang untuk persaingan paling berprestij di bola sepak kelab Eropah, mengembalikan trofi selepas rehat tiga belas tahun. Sebagai rakan kongsi rasmi, InstaForex ingin mengucapkan semoga berjaya kepada pasukan kegemarannya.

Sumber: [You must be registered and logged in to see this link.]

Salam Sejahtera,
Pengurus Perhubungan Awam
[You must be registered and logged in to see this link.] - InstaForex Companies Group
[You must be registered and logged in to see this link.] - Pertolongan langsung atas talian

Tahniah liverpool dan instaforex selaku penaja

esok tuan menonton di mana ya perlawanan pasukan tajaan Instaforex ni? Kalau ada majlis2 kecil jgn lupa ajak sy sekali

Bukan esok tuan,rasanya ahad pagi perlawanan.tak pasti,opis instaforex ada anjurkan.jika sy sedar lihat di live streaming shj.

kurang memberangsangkan keputusan pertandingan tersebut. Bertabah lah wahai rakan2 Instaforex sekalian
avatar
||||||
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 357
Join date : 30/10/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by azam575 on 25th May 2018, 11:52 pm

Michael scotfield wrote:
|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
instafx_N9 wrote:Berita baik dari Liverpool FC



Berita itu disediakan dalam rangka kerjasama rasmi InstaForex bersama kelab bola sepak Liverpool.
Perlawanan terakhir untuk Liverpool dalam musim Liga Perdana, di mana Reds menjadi tuan rumah Brighton, adalah untuk menjawab dua soalan sekaligus.
Persoalan pertama sama ada skuad Jürgen Klopp layak untuk Liga Juara-Juara di atasi tanpa penyertaan langsung Reds. Kemelut kekalahan Chelsea kepada Newcastle mengakhiri harapannya untuk meraih tempat di Liga Perdana Inggeris.
Ia sama penting bagi Kopites untuk mengetahui sama ada pemain Liverpool, Mohamed Salah, akan memecahkan rekod 31 gol yang dikongsikan oleh Alan Shearer, Cristiano Ronaldo, dan Luis Suarez dalam Liga Perdana 38-permainan.
Jawapannya datang pada minit ke-26, ketika bintang Mesir melepaskan sepakan kaki kiri ke penjuru kanan bawah jaring Brighton, bergerak ke 32 gol untuk musim ini. Rekod pemarkahan baru menjadikan Salah memenangi kasut emas liga perdana. Rakan sepasukan menyokong inisiatifnya dan mengalahkan Brighton 4-0.
Liverpool kini akan menghadapi Real Madrid di peringkat akhir Liga Juara-Juara UEFA pada 26 Mei di Kiev. Mengenai nota positif itu, Liverpool tidak boleh memenangi perlawanan akhir yang akan datang untuk persaingan paling berprestij di bola sepak kelab Eropah, mengembalikan trofi selepas rehat tiga belas tahun. Sebagai rakan kongsi rasmi, InstaForex ingin mengucapkan semoga berjaya kepada pasukan kegemarannya.

Sumber: [You must be registered and logged in to see this link.]

Salam Sejahtera,
Pengurus Perhubungan Awam
[You must be registered and logged in to see this link.] - InstaForex Companies Group
[You must be registered and logged in to see this link.] - Pertolongan langsung atas talian

Tahniah liverpool dan instaforex selaku penaja

esok tuan menonton di mana ya perlawanan pasukan tajaan Instaforex ni? Kalau ada majlis2 kecil jgn lupa ajak sy sekali

Bukan esok tuan,rasanya ahad pagi perlawanan.tak pasti,opis instaforex ada anjurkan.jika sy sedar lihat di live streaming shj.

saya akan lihat rakaman perlawanannya saja. kerana isnin hari bekerja

azam575
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 156
Join date : 08/12/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by azam575 on 25th May 2018, 11:33 pm

Untuk trader yang baru bermula untuk melakukan trading. SAya berikan kepada anda kupon berharga 1000usd No Deposit Bonus. Pastikan baca terma dan syarat penerimaan bonus ini


azam575
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 156
Join date : 08/12/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by Michael scotfield on 25th May 2018, 11:13 pm

|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
instafx_N9 wrote:Berita baik dari Liverpool FC



Berita itu disediakan dalam rangka kerjasama rasmi InstaForex bersama kelab bola sepak Liverpool.
Perlawanan terakhir untuk Liverpool dalam musim Liga Perdana, di mana Reds menjadi tuan rumah Brighton, adalah untuk menjawab dua soalan sekaligus.
Persoalan pertama sama ada skuad Jürgen Klopp layak untuk Liga Juara-Juara di atasi tanpa penyertaan langsung Reds. Kemelut kekalahan Chelsea kepada Newcastle mengakhiri harapannya untuk meraih tempat di Liga Perdana Inggeris.
Ia sama penting bagi Kopites untuk mengetahui sama ada pemain Liverpool, Mohamed Salah, akan memecahkan rekod 31 gol yang dikongsikan oleh Alan Shearer, Cristiano Ronaldo, dan Luis Suarez dalam Liga Perdana 38-permainan.
Jawapannya datang pada minit ke-26, ketika bintang Mesir melepaskan sepakan kaki kiri ke penjuru kanan bawah jaring Brighton, bergerak ke 32 gol untuk musim ini. Rekod pemarkahan baru menjadikan Salah memenangi kasut emas liga perdana. Rakan sepasukan menyokong inisiatifnya dan mengalahkan Brighton 4-0.
Liverpool kini akan menghadapi Real Madrid di peringkat akhir Liga Juara-Juara UEFA pada 26 Mei di Kiev. Mengenai nota positif itu, Liverpool tidak boleh memenangi perlawanan akhir yang akan datang untuk persaingan paling berprestij di bola sepak kelab Eropah, mengembalikan trofi selepas rehat tiga belas tahun. Sebagai rakan kongsi rasmi, InstaForex ingin mengucapkan semoga berjaya kepada pasukan kegemarannya.

Sumber: [You must be registered and logged in to see this link.]

Salam Sejahtera,
Pengurus Perhubungan Awam
[You must be registered and logged in to see this link.] - InstaForex Companies Group
[You must be registered and logged in to see this link.] - Pertolongan langsung atas talian

Tahniah liverpool dan instaforex selaku penaja

esok tuan menonton di mana ya perlawanan pasukan tajaan Instaforex ni? Kalau ada majlis2 kecil jgn lupa ajak sy sekali

Bukan esok tuan,rasanya ahad pagi perlawanan.tak pasti,opis instaforex ada anjurkan.jika sy sedar lihat di live streaming shj.

Michael scotfield
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 149
Join date : 02/11/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by |||||| on 25th May 2018, 4:05 pm

Michael scotfield wrote:
instafx_N9 wrote:Berita baik dari Liverpool FC



Berita itu disediakan dalam rangka kerjasama rasmi InstaForex bersama kelab bola sepak Liverpool.
Perlawanan terakhir untuk Liverpool dalam musim Liga Perdana, di mana Reds menjadi tuan rumah Brighton, adalah untuk menjawab dua soalan sekaligus.
Persoalan pertama sama ada skuad Jürgen Klopp layak untuk Liga Juara-Juara di atasi tanpa penyertaan langsung Reds. Kemelut kekalahan Chelsea kepada Newcastle mengakhiri harapannya untuk meraih tempat di Liga Perdana Inggeris.
Ia sama penting bagi Kopites untuk mengetahui sama ada pemain Liverpool, Mohamed Salah, akan memecahkan rekod 31 gol yang dikongsikan oleh Alan Shearer, Cristiano Ronaldo, dan Luis Suarez dalam Liga Perdana 38-permainan.
Jawapannya datang pada minit ke-26, ketika bintang Mesir melepaskan sepakan kaki kiri ke penjuru kanan bawah jaring Brighton, bergerak ke 32 gol untuk musim ini. Rekod pemarkahan baru menjadikan Salah memenangi kasut emas liga perdana. Rakan sepasukan menyokong inisiatifnya dan mengalahkan Brighton 4-0.
Liverpool kini akan menghadapi Real Madrid di peringkat akhir Liga Juara-Juara UEFA pada 26 Mei di Kiev. Mengenai nota positif itu, Liverpool tidak boleh memenangi perlawanan akhir yang akan datang untuk persaingan paling berprestij di bola sepak kelab Eropah, mengembalikan trofi selepas rehat tiga belas tahun. Sebagai rakan kongsi rasmi, InstaForex ingin mengucapkan semoga berjaya kepada pasukan kegemarannya.

Sumber: [You must be registered and logged in to see this link.]

Salam Sejahtera,
Pengurus Perhubungan Awam
[You must be registered and logged in to see this link.] - InstaForex Companies Group
[You must be registered and logged in to see this link.] - Pertolongan langsung atas talian

Tahniah liverpool dan instaforex selaku penaja

esok tuan menonton di mana ya perlawanan pasukan tajaan Instaforex ni? Kalau ada majlis2 kecil jgn lupa ajak sy sekali
avatar
||||||
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 357
Join date : 30/10/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by |||||| on 25th May 2018, 4:04 pm

azam575 wrote:
|||||| wrote:
azam575 wrote:
|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
|||||| wrote:
azam575 wrote:Selamat berpuasa saya ucapkan dari instaforex Supporter MAlaysia. Semoga puasa tahun ini mendapat barakah. AAmiin

Amin diatas doanya tuan. Instaforex tak ada buat majlis berbuka ke untuk kawan2?

Cadangan yg baik tuan,harap instaforex dpt menganjurkan majlis berbuka puasa

bagus cadangan tu tuan. Buat sikit makan2 sambil terawih di pejabat Instaforex memang ramai yg nak join la

jika pihak ib instaforex dpt buat majlis raya nanti pun ... sudah ok

ni cadangan yg menarik tuan. Mana la tau rezeki waktu beraya nanti boleh dapat usd raya dari Instaforex kan

harap instaforex ada bagi bonus raya untuk trader di malaysia. sangat menarik jika buat begitu

best kalau Instaforex ada buat begitu. Ada satu broker tu selalu bagi hibah dekat2 raya ni
avatar
||||||
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 357
Join date : 30/10/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by Michael scotfield on 24th May 2018, 11:37 pm

instafx_N9 wrote:Berita baik dari Liverpool FC



Berita itu disediakan dalam rangka kerjasama rasmi InstaForex bersama kelab bola sepak Liverpool.
Perlawanan terakhir untuk Liverpool dalam musim Liga Perdana, di mana Reds menjadi tuan rumah Brighton, adalah untuk menjawab dua soalan sekaligus.
Persoalan pertama sama ada skuad Jürgen Klopp layak untuk Liga Juara-Juara di atasi tanpa penyertaan langsung Reds. Kemelut kekalahan Chelsea kepada Newcastle mengakhiri harapannya untuk meraih tempat di Liga Perdana Inggeris.
Ia sama penting bagi Kopites untuk mengetahui sama ada pemain Liverpool, Mohamed Salah, akan memecahkan rekod 31 gol yang dikongsikan oleh Alan Shearer, Cristiano Ronaldo, dan Luis Suarez dalam Liga Perdana 38-permainan.
Jawapannya datang pada minit ke-26, ketika bintang Mesir melepaskan sepakan kaki kiri ke penjuru kanan bawah jaring Brighton, bergerak ke 32 gol untuk musim ini. Rekod pemarkahan baru menjadikan Salah memenangi kasut emas liga perdana. Rakan sepasukan menyokong inisiatifnya dan mengalahkan Brighton 4-0.
Liverpool kini akan menghadapi Real Madrid di peringkat akhir Liga Juara-Juara UEFA pada 26 Mei di Kiev. Mengenai nota positif itu, Liverpool tidak boleh memenangi perlawanan akhir yang akan datang untuk persaingan paling berprestij di bola sepak kelab Eropah, mengembalikan trofi selepas rehat tiga belas tahun. Sebagai rakan kongsi rasmi, InstaForex ingin mengucapkan semoga berjaya kepada pasukan kegemarannya.

Sumber: [You must be registered and logged in to see this link.]

Salam Sejahtera,
Pengurus Perhubungan Awam
[You must be registered and logged in to see this link.] - InstaForex Companies Group
[You must be registered and logged in to see this link.] - Pertolongan langsung atas talian

Tahniah liverpool dan instaforex selaku penaja

Michael scotfield
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 149
Join date : 02/11/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by azam575 on 24th May 2018, 10:52 pm

|||||| wrote:
azam575 wrote:
|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
|||||| wrote:
azam575 wrote:Selamat berpuasa saya ucapkan dari instaforex Supporter MAlaysia. Semoga puasa tahun ini mendapat barakah. AAmiin

Amin diatas doanya tuan. Instaforex tak ada buat majlis berbuka ke untuk kawan2?

Cadangan yg baik tuan,harap instaforex dpt menganjurkan majlis berbuka puasa

bagus cadangan tu tuan. Buat sikit makan2 sambil terawih di pejabat Instaforex memang ramai yg nak join la

jika pihak ib instaforex dpt buat majlis raya nanti pun ... sudah ok

ni cadangan yg menarik tuan. Mana la tau rezeki waktu beraya nanti boleh dapat usd raya dari Instaforex kan

harap instaforex ada bagi bonus raya untuk trader di malaysia. sangat menarik jika buat begitu

azam575
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 156
Join date : 08/12/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by |||||| on 24th May 2018, 1:58 pm

azam575 wrote:
|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
|||||| wrote:
azam575 wrote:Selamat berpuasa saya ucapkan dari instaforex Supporter MAlaysia. Semoga puasa tahun ini mendapat barakah. AAmiin

Amin diatas doanya tuan. Instaforex tak ada buat majlis berbuka ke untuk kawan2?

Cadangan yg baik tuan,harap instaforex dpt menganjurkan majlis berbuka puasa

bagus cadangan tu tuan. Buat sikit makan2 sambil terawih di pejabat Instaforex memang ramai yg nak join la

jika pihak ib instaforex dpt buat majlis raya nanti pun ... sudah ok

ni cadangan yg menarik tuan. Mana la tau rezeki waktu beraya nanti boleh dapat usd raya dari Instaforex kan
avatar
||||||
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 357
Join date : 30/10/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by |||||| on 24th May 2018, 1:55 pm

azam575 wrote:
|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
InstaForex Perak wrote:Salam Sejahtera,

Salam perkenalan dari kami kepada semua warga Forum Khas Dana Tan Sri Haji Jasman. Kami merupakan wakil rasmi daripada pejabat InstaForex Perak. Thread ini akan dikemaskini secara harian oleh pihak kami. Jika ada sebarang pertanyaan/pendapat sila ajukan di thread ini.

Waktu Operasi Pejabat Sokongan Insta Forex Ipoh:

Isnin - Khamis (10pagi - 7petang)
(Jam 1petang - 2Petang Rehat)

Jumaat (10pagi - 6.45petang)
(Jam 12.30 tgh.hari - 2.30petang Rehat)

Untuk sebarang maklumat atau soalan, kami boleh di hubungi seperti berikut:

Alamat Pejabat:
Insta Learning Systems Sdn. Bhd.
E-1-6, Greentown Square,
Jalan Dato Seri Ahmad Said,
30450 Ipoh, Perak

Telifon dan Fax Pejabat:
05-2410453

Skype: ifx.perak

Trader yg berdekatan boleh kunjungi wakil instaforex


ada masa boleh lawat pejabat Instaforex berdekatan. Tak perlu telefon, datang je pagi2 buat surprise

Sabtu lepas wakil instaforex selangor ada menganjurkan kelas

KELAS FOREX PERCUMA (Khas utk NEWBIE)

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Tajuk:   Pengenalan Kepada Forex trading
Tarikh : 19 may 2018 (sabtu ini)
Lokasi : Office Instaforex, Subang Bestari, Shah Alam.
Masa : 9 pagi - 12.30 tgh hari

Sila sahkan kehadiran tuan/puan melalui Whatsapp [You must be registered and logged in to see this link.]

alamak, dah terlepas la tuan. Mana nak tengok ya senarai kelas2 seminar Instaforex di Malaysia ni ya?

kena hubungi setiap ib instaforex jika ada memana kelas forex dalam masa terdekat ini

oh mudah je tu kena hubungi sendiri setiap ib Instaforex. Bagus juga kalau ada macam newsletter ke, apa ke
avatar
||||||
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 357
Join date : 30/10/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by azam575 on 23rd May 2018, 9:37 pm

|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
InstaForex Perak wrote:Salam Sejahtera,

Salam perkenalan dari kami kepada semua warga Forum Khas Dana Tan Sri Haji Jasman. Kami merupakan wakil rasmi daripada pejabat InstaForex Perak. Thread ini akan dikemaskini secara harian oleh pihak kami. Jika ada sebarang pertanyaan/pendapat sila ajukan di thread ini.

Waktu Operasi Pejabat Sokongan Insta Forex Ipoh:

Isnin - Khamis (10pagi - 7petang)
(Jam 1petang - 2Petang Rehat)

Jumaat (10pagi - 6.45petang)
(Jam 12.30 tgh.hari - 2.30petang Rehat)

Untuk sebarang maklumat atau soalan, kami boleh di hubungi seperti berikut:

Alamat Pejabat:
Insta Learning Systems Sdn. Bhd.
E-1-6, Greentown Square,
Jalan Dato Seri Ahmad Said,
30450 Ipoh, Perak

Telifon dan Fax Pejabat:
05-2410453

Skype: ifx.perak

Trader yg berdekatan boleh kunjungi wakil instaforex


ada masa boleh lawat pejabat Instaforex berdekatan. Tak perlu telefon, datang je pagi2 buat surprise

Sabtu lepas wakil instaforex selangor ada menganjurkan kelas

KELAS FOREX PERCUMA (Khas utk NEWBIE)

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Tajuk:   Pengenalan Kepada Forex trading
Tarikh : 19 may 2018 (sabtu ini)
Lokasi : Office Instaforex, Subang Bestari, Shah Alam.
Masa : 9 pagi - 12.30 tgh hari

Sila sahkan kehadiran tuan/puan melalui Whatsapp [You must be registered and logged in to see this link.]

alamak, dah terlepas la tuan. Mana nak tengok ya senarai kelas2 seminar Instaforex di Malaysia ni ya?

kena hubungi setiap ib instaforex jika ada memana kelas forex dalam masa terdekat ini

azam575
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 156
Join date : 08/12/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by |||||| on 23rd May 2018, 2:31 pm

Michael scotfield wrote:
|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
InstaForex Perak wrote:Salam Sejahtera,

Salam perkenalan dari kami kepada semua warga Forum Khas Dana Tan Sri Haji Jasman. Kami merupakan wakil rasmi daripada pejabat InstaForex Perak. Thread ini akan dikemaskini secara harian oleh pihak kami. Jika ada sebarang pertanyaan/pendapat sila ajukan di thread ini.

Waktu Operasi Pejabat Sokongan Insta Forex Ipoh:

Isnin - Khamis (10pagi - 7petang)
(Jam 1petang - 2Petang Rehat)

Jumaat (10pagi - 6.45petang)
(Jam 12.30 tgh.hari - 2.30petang Rehat)

Untuk sebarang maklumat atau soalan, kami boleh di hubungi seperti berikut:

Alamat Pejabat:
Insta Learning Systems Sdn. Bhd.
E-1-6, Greentown Square,
Jalan Dato Seri Ahmad Said,
30450 Ipoh, Perak

Telifon dan Fax Pejabat:
05-2410453

Skype: ifx.perak

Trader yg berdekatan boleh kunjungi wakil instaforex


ada masa boleh lawat pejabat Instaforex berdekatan. Tak perlu telefon, datang je pagi2 buat surprise

Sabtu lepas wakil instaforex selangor ada menganjurkan kelas

KELAS FOREX PERCUMA (Khas utk NEWBIE)

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Tajuk:   Pengenalan Kepada Forex trading
Tarikh : 19 may 2018 (sabtu ini)
Lokasi : Office Instaforex, Subang Bestari, Shah Alam.
Masa : 9 pagi - 12.30 tgh hari

Sila sahkan kehadiran tuan/puan melalui Whatsapp [You must be registered and logged in to see this link.]

alamak, dah terlepas la tuan. Mana nak tengok ya senarai kelas2 seminar Instaforex di Malaysia ni ya?
avatar
||||||
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 357
Join date : 30/10/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by |||||| on 23rd May 2018, 2:30 pm

azam575 wrote:
|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
InstaForex Perak wrote:Salam Sejahtera,

Salam perkenalan dari kami kepada semua warga Forum Khas Dana Tan Sri Haji Jasman. Kami merupakan wakil rasmi daripada pejabat InstaForex Perak. Thread ini akan dikemaskini secara harian oleh pihak kami. Jika ada sebarang pertanyaan/pendapat sila ajukan di thread ini.

Waktu Operasi Pejabat Sokongan Insta Forex Ipoh:

Isnin - Khamis (10pagi - 7petang)
(Jam 1petang - 2Petang Rehat)

Jumaat (10pagi - 6.45petang)
(Jam 12.30 tgh.hari - 2.30petang Rehat)

Untuk sebarang maklumat atau soalan, kami boleh di hubungi seperti berikut:

Alamat Pejabat:
Insta Learning Systems Sdn. Bhd.
E-1-6, Greentown Square,
Jalan Dato Seri Ahmad Said,
30450 Ipoh, Perak

Telifon dan Fax Pejabat:
05-2410453

Skype: ifx.perak

Trader yg berdekatan boleh kunjungi wakil instaforex


ada masa boleh lawat pejabat Instaforex berdekatan. Tak perlu telefon, datang je pagi2 buat surprise

paling mudah menggunakan media sosial seperti whatsapp utnuk berhubung dengan ib instaforex.

teringin juga melawat pejabat Instaforex yg ada. Nak juga tengok2 cara mereka bekerja.
avatar
||||||
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 357
Join date : 30/10/2017

Back to top Go down

Berita baik dari Liverpool FC

Post by instafx_N9 on 23rd May 2018, 12:16 pm

Berita baik dari Liverpool FC



Berita itu disediakan dalam rangka kerjasama rasmi InstaForex bersama kelab bola sepak Liverpool.
Perlawanan terakhir untuk Liverpool dalam musim Liga Perdana, di mana Reds menjadi tuan rumah Brighton, adalah untuk menjawab dua soalan sekaligus.
Persoalan pertama sama ada skuad Jürgen Klopp layak untuk Liga Juara-Juara di atasi tanpa penyertaan langsung Reds. Kemelut kekalahan Chelsea kepada Newcastle mengakhiri harapannya untuk meraih tempat di Liga Perdana Inggeris.
Ia sama penting bagi Kopites untuk mengetahui sama ada pemain Liverpool, Mohamed Salah, akan memecahkan rekod 31 gol yang dikongsikan oleh Alan Shearer, Cristiano Ronaldo, dan Luis Suarez dalam Liga Perdana 38-permainan.
Jawapannya datang pada minit ke-26, ketika bintang Mesir melepaskan sepakan kaki kiri ke penjuru kanan bawah jaring Brighton, bergerak ke 32 gol untuk musim ini. Rekod pemarkahan baru menjadikan Salah memenangi kasut emas liga perdana. Rakan sepasukan menyokong inisiatifnya dan mengalahkan Brighton 4-0.
Liverpool kini akan menghadapi Real Madrid di peringkat akhir Liga Juara-Juara UEFA pada 26 Mei di Kiev. Mengenai nota positif itu, Liverpool tidak boleh memenangi perlawanan akhir yang akan datang untuk persaingan paling berprestij di bola sepak kelab Eropah, mengembalikan trofi selepas rehat tiga belas tahun. Sebagai rakan kongsi rasmi, InstaForex ingin mengucapkan semoga berjaya kepada pasukan kegemarannya.

Sumber: [You must be registered and logged in to see this link.]

Salam Sejahtera,
Pengurus Perhubungan Awam
[You must be registered and logged in to see this link.] - InstaForex Companies Group
[You must be registered and logged in to see this link.] - Pertolongan langsung atas talian
avatar
instafx_N9
Warga Baru

Posts : 41
Join date : 18/10/2016
Age : 24
Location : negeri sembilan

https://www.instaforex.com/about_us

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by azam575 on 22nd May 2018, 10:32 pm

|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
InstaForex Perak wrote:Salam Sejahtera,

Salam perkenalan dari kami kepada semua warga Forum Khas Dana Tan Sri Haji Jasman. Kami merupakan wakil rasmi daripada pejabat InstaForex Perak. Thread ini akan dikemaskini secara harian oleh pihak kami. Jika ada sebarang pertanyaan/pendapat sila ajukan di thread ini.

Waktu Operasi Pejabat Sokongan Insta Forex Ipoh:

Isnin - Khamis (10pagi - 7petang)
(Jam 1petang - 2Petang Rehat)

Jumaat (10pagi - 6.45petang)
(Jam 12.30 tgh.hari - 2.30petang Rehat)

Untuk sebarang maklumat atau soalan, kami boleh di hubungi seperti berikut:

Alamat Pejabat:
Insta Learning Systems Sdn. Bhd.
E-1-6, Greentown Square,
Jalan Dato Seri Ahmad Said,
30450 Ipoh, Perak

Telifon dan Fax Pejabat:
05-2410453

Skype: ifx.perak

Trader yg berdekatan boleh kunjungi wakil instaforex


ada masa boleh lawat pejabat Instaforex berdekatan. Tak perlu telefon, datang je pagi2 buat surprise

paling mudah menggunakan media sosial seperti whatsapp utnuk berhubung dengan ib instaforex.

azam575
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 156
Join date : 08/12/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by Michael scotfield on 22nd May 2018, 10:02 pm

|||||| wrote:
Michael scotfield wrote:
InstaForex Perak wrote:Salam Sejahtera,

Salam perkenalan dari kami kepada semua warga Forum Khas Dana Tan Sri Haji Jasman. Kami merupakan wakil rasmi daripada pejabat InstaForex Perak. Thread ini akan dikemaskini secara harian oleh pihak kami. Jika ada sebarang pertanyaan/pendapat sila ajukan di thread ini.

Waktu Operasi Pejabat Sokongan Insta Forex Ipoh:

Isnin - Khamis (10pagi - 7petang)
(Jam 1petang - 2Petang Rehat)

Jumaat (10pagi - 6.45petang)
(Jam 12.30 tgh.hari - 2.30petang Rehat)

Untuk sebarang maklumat atau soalan, kami boleh di hubungi seperti berikut:

Alamat Pejabat:
Insta Learning Systems Sdn. Bhd.
E-1-6, Greentown Square,
Jalan Dato Seri Ahmad Said,
30450 Ipoh, Perak

Telifon dan Fax Pejabat:
05-2410453

Skype: ifx.perak

Trader yg berdekatan boleh kunjungi wakil instaforex


ada masa boleh lawat pejabat Instaforex berdekatan. Tak perlu telefon, datang je pagi2 buat surprise

Sabtu lepas wakil instaforex selangor ada menganjurkan kelas

KELAS FOREX PERCUMA (Khas utk NEWBIE)

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Tajuk: Pengenalan Kepada Forex trading
Tarikh : 19 may 2018 (sabtu ini)
Lokasi : Office Instaforex, Subang Bestari, Shah Alam.
Masa : 9 pagi - 12.30 tgh hari

Sila sahkan kehadiran tuan/puan melalui Whatsapp [You must be registered and logged in to see this link.]

Michael scotfield
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 149
Join date : 02/11/2017

Back to top Go down

Re: InstaForex - Company News

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 36 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20 ... 36  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum