malayu oh malayu

Post new topic   Reply to topic

Go down

malayu oh malayu

Post by giantLee on 31st March 2018, 3:43 pm

itu la melayu ni, aku bkn melayu.. tp aku tergelak la tgk org melayu ni bertekak. yg perjumpaan esok belum lg, dh ada tukang tilik bole ramal. ko kalau pandai sgt ramal, ko ramal romi tu boleh bg duit bila? ada org nak tolong buktikan dana ni betul atau auta keling je pun ada yg memekak tk puas hati. siap sentuh pasal najib. adoi, geleng kepala aku tgk malayu ni. yg ckp najib najib tu, ko rasa mudah ke nk tangkap pentadbir negara? yg bodohnya korg jugak gi undi dia pasal apa? malayu oh malayu. kalau 1mdb tu betul, tkde sapa bising. kalau 2.6 bil tu betul, tkde la sampai jadi kes. sbb tk betul la jadi isu.. tp ko bg idea mcmana nk tangkap org yg pegang negara? sbb tu kena ramai2 jatuhkan dia. Bn kalah, dia ke lokap. sapa jadi pemimpin negara semuanya sama. ko pakai lebai ke mata sepet ke kulit hitam ke, semuanya sama. bertekak dlm ni saja apaguna? bini aku ada perjumpaan dgn haiza esok. bagi aku orang malayu mcm haiza ni kena ada ramai dalam golongan korg. berfikir diluar kotak, bukan mcm korg ni, tau betekak dlm ni sahaja. paling tidak dia dh cuba tolong. yg dok melolong dalam ni apa korg buat?? bela lagi lah romi tu, bela sampai dia gemok. korg bg dia makan duit korg. ada org nk tolong dicemuh. apa daa malayu. sampai bila pun cina akan pegang ekonomi kalau malayu kalau mcm ni punya perangai hahaha

giantLee
Guest


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You can reply to topics in this forum