ROP SAHAJA

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.

Page 5 of 40 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Next

Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by DelayLagi on 25th April 2018, 12:56 pm

X payah percaya la tarikh yg diberikan oleh Romi, SMMG..semuanya palsu..
Sudah sampai masanya utk semua pelabur bertindak...

DelayLagi
Guest


Back to top Go down

minggu ke minggu

Post by kita ok on 25th April 2018, 12:51 pm

Dah nak masuk bulan Mei. Macam tak ada pergerakan pun.

kita ok
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Jimmy neutron on 25th April 2018, 12:49 pm

Puak romi kata sebelum 16 mei,kakhakah spin pulak .Akan disusuli dengan drama seterusnya,wakakaka.

Jimmy neutron
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by hahahah on 25th April 2018, 12:42 pm

kt sni boleh nampak genuine pelabur,
bukan mcm org penjilat romi yg guna id
sama bagi nampak ramai
padahal cuba
selindung diri ketakutan,takut bnda ni
akan kecundang dan ditangkap jua hahahah
bersabar ada tahapnya,bukan jadi pak
angguk geleng2 , jd pak turut snggup
di kencing tiap minggu kihkih

udah2 la dah 8 tahun, sampai bila
nak menipu org romi zainal dan leader
yg munafik ini,takut lah azab Allah

hahahah
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Katak Puru on 25th April 2018, 10:27 am

Abu lazimm wrote:Berjalan2 d pasar rabu.
Dgn si dara membeli soto.
Hari ni mmg hari rabu,
Tp semua pn KEPALAAA BUTOOOOO...

Name sedap..xyahlah mencarut!!!terencat ke ape ni..

Katak Puru
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 66
Join date : 20/03/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by xleh sabar dh ni.... on 25th April 2018, 9:44 am

sabar kpla butuh.....xpyh duk hrplh dana ni...ttup je forum ni...bg org sakit hati ada lh...sabar untuk sesuatu yg xpasti...mmg romi n the gang MUNAFIK

xleh sabar dh ni....
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Abu lazimm on 25th April 2018, 9:37 am

Berjalan2 d pasar rabu.
Dgn si dara membeli soto.
Hari ni mmg hari rabu,
Tp semua pn KEPALAAA BUTOOOOO...

Abu lazimm
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Cencalok on 25th April 2018, 9:25 am

Sempena hari Rabu,
kena makan labu,
sehinga mata jadi kelabu,
sebab hari-hari di tipu,
dengan janji palsu
Hahahaha.......

Cencalok
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Katak Puru on 25th April 2018, 9:16 am

Disempena hari rabu ini marilah kite makan nasi kerabu..pehhh..sedapp wehh

Katak Puru
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 66
Join date : 20/03/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Dokrokcetong on 25th April 2018, 8:36 am

Hari gaji..

Dokrokcetong
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Pablo Escobar on 25th April 2018, 8:34 am

Hi RABU 25/4/2018.... SPECIAL katanya harini.... Ada majlis makan-makan free ke?

Pablo Escobar
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by isteri romi on 25th April 2018, 12:14 am

saya turut bersimpati mmbaca luahan hati .ya mmg betol .sebab2 org yg berharap dana ni org yg amat memerlukan.mana2 yg dah sentiasa d mandikan dgn duit mmg anggap dana ni ape ape je la.kan?harapan org yg tak mampu dan ingn mngubah hidup mmg stggi tggi gunung.to bongakman skillman sudah sudah nak beri harapan.leader dah bagi info yg amat mngecewakan.bia la org move on dan tidak berharap lagi .kita tggu duit brim najib bagi utk kita tampung apa yg kurang????????kalau dana ni ujud kau permudahkan la.kalau dana ni tdk wujud kau tunjukkanlah..doa org yeng teraniaya makbul.in sha allah.semoga urusan kita di pemudahkan..aamiin

isteri romi
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Bongakman on 24th April 2018, 11:58 pm

Salam 5 minit kehari...RABU....hahahaha makin fofuler hari RABU ni kan...yelah sebelum khamis mestilah RABU...selepas selasa mesti jugaklah RABU...HARi penting negara jatuh hari rabu...yelah....kan kan apa2 pun dah berapa RABU yang dah lepas adakah rabu ini ada keajaiban nya....kita nantikan sama2
avatar
Bongakman
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 155
Join date : 28/11/2017

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by ......................... on 24th April 2018, 11:50 pm

begini lah tuan2 sekalian. lain yg disampaikan lain pula difahamnya.

sabar tu semestinya. sabar is another level bro. tp sbg manusia biasa. kau akn kecewa dlu. baru kau pujuk diri kau utk sabar. kalau tak sabar dah lama mengamuk ke gy saman ke apa. ak percaya rezeki tu milik Dia. tujuan kita sama tp situasi kita xsama. ada yang minta sabar. mungkin xde pape yg berlaku dalam hidup dia. khidupan org lain kita tak tau. mungkin stgh org harapan mcm ni bnd kecik. kalau xde pun xpe tp bg sesetgh org pula harapan bg dyeorg bnd yg bernilai.

ak bg situasi member ak sdnri. ak dgn member masuk bnd ni dh lama. member ak masuk pun xde la sbyk mcm korg. kalau ada duit lebih sikit. topup. kalau xde. senyap la dia. tgu news. cari duit lg. sbb dia nk tanggung kos perubatan mak dia. dgn harapan bnd ni dpt la ringan kn beban dia skeluarga.

so korg bole byg or rasa org yg perlukn duit bila diberi harapan akn dpt dlm masa terdekt. bersyukur bila dpt tau akn dpt bulan january hari tu. tangguh. dpt news. delay. kecewa. tp still dia buat keje parttime lain jugak nk cari duit. bkn bermaksud tak sabar.

so sama je mcm yg ak ckp ni. kesal sikit je tak bermaksud tak sabar. setgh org bole rilek sbb xde perlu nk dirisaukn. stgh org kita xtau.

korang pun manusia biasa. tipu kalau x kecewa benda yang kau harapkan tapi Allah xizinkan? kecewa kannn. tapi apa bole buat? kecewa kejap lepas tu mcm biasa. sabar je. pasti ada hikmah.

akhir kata, minta kalian doakn mak member agar diberi kesembuhan and dpt penderma buah pinggang. Moga rezeki yg kita akn perolehi nnt. diberkati oleh-Nya. maaf jika ada terkasar bahasa.

psst. klau dapat duit tu nnt. jgn lupa kt fakir miskin. jgn lupa bayar zakat. Smile

.........................
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Gigit on 24th April 2018, 10:44 pm

Ntah sabar lerr. Benda kalau bogel terus tak stim. Kena sikit2. Pastu tutup balik.. Pastu bukak sikit2. Lambat sikit klimaks.
Haha

Gigit
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 70
Join date : 15/03/2018

Back to top Go down

Hero malaya wrote

Post by Josh on 24th April 2018, 10:22 pm

Sabar is tenang....

Josh
Warga Baru

Posts : 16
Join date : 01/03/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Hero melaya on 24th April 2018, 10:13 pm

Benda nk dekat dah.Sabar la..

Hero melaya
Warga Baru

Posts : 10
Join date : 27/11/2017

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Dato balabak on 24th April 2018, 10:08 pm

Hahahahahahahhahaahhahahahhaha lucu

Dato balabak
Warga Baru

Posts : 9
Join date : 07/12/2017

Back to top Go down

berapa tahun lg nak tipu

Post by berapa tahun lg nak tipu on 24th April 2018, 9:01 pm

sabar lah kwn,kita bunyi banyak nanti dituduh tak sabar bagai la, minta sabar berlapik nasihat islamik tapi takut2 diorang dalangnya

berapa tahun lg nak tipu
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by DelayLagi on 24th April 2018, 8:59 pm

Mana proxy zainal.??? Senyap tak kata apa...ulas la sikit boss...berani kerana benar kata org melayu...sunyi sepi lagi la buat orang marah boss...

DelayLagi
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by DelayLagi on 24th April 2018, 8:37 pm

Strategi delay senang jer...untuk jual plan/ topup...kalau tetap tarikh tahun depan, sapa nak topup?
Langkah - Bagi info penyedap rasa, buka plan, rakyat topup, kemudian bayaran delay...kemudian ulang langkah sama...baru boleh cari makan..

DelayLagi
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by 1 + 1 = bodo on 24th April 2018, 8:18 pm

Betul juga la luahan kata hati tu... kalau lambat cakap lambat je... kalau agak2 hujng tahun pn tkpe... jgan asik bagi harapan mnggu ke minggu... bole senak pk... last2 pasrah jela... baik tkde info dr info manis gula2 tp asik tangguh jr..

1 + 1 = bodo
Guest


Back to top Go down

berapa tahun lg nak tipu

Post by berapa tahun lg nak tipu on 24th April 2018, 8:14 pm

nak positif celah mana lg?

berapa tahun lg nak tipu
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Cik monaC on 24th April 2018, 7:55 pm

Masa yang akan tentukan. Sesungguhnya penantian satu penyiksaan. ????????

Cik monaC
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by tanda tanya on 24th April 2018, 7:49 pm

????

tanda tanya
Warga Baru

Posts : 5
Join date : 25/03/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 40 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You can reply to topics in this forum