ROP SAHAJA

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.

Page 6 of 40 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Next

Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by tanda tanya on 24th April 2018, 7:43 pm

betul apa yang luahan hati kata tu..laluan betul ke tidak ke sma mcm ni la tahun lepas aku dapat.
bg harapan belum pasti.. nk dekat dh..sblum puasa sblum raya slpas raya..umm dh lupakan dh xda tu redha ja.. tpi bila trima info yg bg harapan cmni.. asa mula positif smula. padahal ntah benar ke info yg kata nk dekat dh ni. atau sma seperti tahun sudah.

tanda tanya

Posts : 4
Join date : 25/03/2018

Back to top Go down

berapa tahun lg nak tipu

Post by berapa tahun lg nak tipu on 24th April 2018, 7:30 pm

siapa ada info april @ may 2017, tolong post balik, nk tgok jauh beza tak?hahak

berapa tahun lg nak tipu
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Kahkahkah on 24th April 2018, 7:23 pm

Wakakakka spin lagi romi

Kahkahkah
Warga Baru

Posts : 9
Join date : 18/04/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by sekadar luahan hati shj on 24th April 2018, 7:15 pm

owner kata bulan ni settle semua. tapi tadi ak dpt info lepas raya pula ye. ak sabar sabar juga. tapi ada limit dia juga. ak xkesah sgt kalau info ak dpt tarikh dh tetap atau mmg betul2 dijangka dpt. ini tiap2 bulan berubah2. betul sabar. bagus la. tp bkn dgn bg harapan mcm ni. if bnd lama lg nk amik masa. cakap jela. jgn tiap2 bulan gtau delay delay ke bulan yg seterusnya. ak ok je kalau owner ckp lps raya konfem dpt rather than tiap2 bulan berubah2 info dari tahun lepas. sorry la. tak semua org sama kewangan masing2. kalau betul mmg lama lg nak settle. gtau je, jgn main anjak2 bulan ke bulan bulan ke bulan ke bulan. bagi harapan palsu semata. kalau mmg lama lg dpt. gtau je. reda la sikit rasa ni. & xde lah tiap2 bulan harapan mggunung sbb sabar tgu. sekali anjak lagi haih. hebat la siapa yg stay positif. sabar. ak rela sabar 10 tahun tgu hasil. drpd tiap2 bulan ak diberi harapan yg xtahu bila kesudahan nya. maaf sabar ak xkuat mcm korg yg positif

sekadar luahan hati shj
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by DelayLagi on 24th April 2018, 6:02 pm

Semua akan dapat selepas Raya 2018

DelayLagi
Guest


Back to top Go down

berapa tahun lg nak tipu

Post by berapa tahun lg nak tipu on 24th April 2018, 6:00 pm

news?info ajinomoto..

berapa tahun lg nak tipu
Guest


Back to top Go down

Kepada Cencalok n the geng

Post by Najib Razak on 24th April 2018, 5:55 pm

Tak dpt news dr atasan ke setakat hr ini? Kalau dapat mesti senyum lebar..sabar yaa..sikit lagi

Najib Razak
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Cencalok on 24th April 2018, 5:48 pm

Takkan ada penghujungnya ROP ni.. Cerita sama jer.. Info yg paling hangat "SABAR.. TAK LAMA LAGI"... Dan ayat tu akan digunapakai sehingga ke tahun² akan dtg..

Cencalok
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by ......................... on 24th April 2018, 5:18 pm

lg 6 hari nk penghujung bulan april. xde ppe info/update lg ke? Cool

.........................
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Katak Puru on 24th April 2018, 4:56 pm

Kahkahkah wrote:Ada cite baru,citenya ialah korang kena romi kencing...WaKakakakaakahkahakah

Abes tu ko x kena kencing jugak ke???

Katak Puru
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 66
Join date : 20/03/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Kahkahkah on 24th April 2018, 4:43 pm

Ada cite baru,citenya ialah korang kena romi kencing...WaKakakakaakahkahakah

Kahkahkah
Warga Baru

Posts : 9
Join date : 18/04/2018

Back to top Go down

AKAUAN

Post by BISA on 24th April 2018, 4:26 pm

Zainal SMMG:

-Setakat pukul 9:00 am tadi masih belum ada perubahan yg positif dlm akauan VVIP saya. Saya harap akauan VVIP lain ada perkembangan yang baik hari ini.
- Setakat pukul 12:00 tgh tadi pun rasanya masih belum ada perubahan yg positif dlm akauan VVIP saya. Saya harap akauan VVIP lain ada perkembangan yang baik hari ini.
-Setakat pukul 2:00 pm tadi juga mcm sebelum ni.....masih belum ada perubahan yg positif dlm akauan VVIP saya. Saya harap akauan VVIP lain ada perkembangan yang baik hari ini.
-Setakat pukul 4:25 pm tadi juga mcm sebelum ni.....masih belum ada perubahan yg positif dlm akauan VVIP saya. Saya harap akauan VVIP lain ada perkembangan yang baik hari ini.
-Dah tentu dan semestinya serta dah agak dah  setakat pukul 8:00 pm nanti mcm sebelum ni.....masih belum ada perubahan yg positif dlm akauan VVIP saya. Saya harap akauan VVIP lain ada perkembangan yang baik hari ini.

-Setakat pukul ......Setakat pukul.....Setakat pukul.................Setakat pukul ......Setakat pukul.....Setakat pukul.................


* Ayat esok dah agak dah  ye...lebih kurang ......sama je bunyinya.....

BISA
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by King Kong on 24th April 2018, 3:26 pm

bounce

King Kong
Warga Baru

Posts : 23
Join date : 15/03/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Gigit on 24th April 2018, 2:06 pm

Bagi yang tahu cerita yang betul SABAR tu ada makna. Bagi yang tak tahu cerita dan dapat cerita salah dan kepala penuh sangka2 sabar tu tak wujud. Yg wujud ingat kena tipu aje.


Gigit
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 70
Join date : 15/03/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Dokrokcetong on 24th April 2018, 1:53 pm

Dalam kes ni sabar ngn ditipu tadak bezanya....masing2 belum dapat apa2..

Dokrokcetong
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by spin on 24th April 2018, 1:06 pm

sabar dgn snggup dtipu brulng kli
tu jauh bzanya
eh raja rampos confirm kata dah msuk
mnggu lps dan nk bg sorg 1 juta.
da tunaikn jnji blm,dekt mei dh ni kahkah

spin
Guest


Back to top Go down

Hasil ROP

Post by skillman on 24th April 2018, 11:49 am

Katak Puru wrote:Haha..skali Muscleman ngn Skillman kuar komen serentak..terbaik..3S..Sabar..sabar..sabar..(Like Oma Ally said)I Like..

SABAR ni aje yang tak ada kos. Masalahnya hanya pada yang tak boleh sabar. Itu yang nampak macam haru tu. Maki hamun merata-rata.

Tak dinafikan ROP ni ambil masa yang lama walaupun dikatakan akan dapat segera semasa mula2 penyertaan. Tapi itulah risiko yang kita perlu hadapi untuk mencapai matlamat.

Bukan malas berusaha atau mencari jalan singkat tetapi hanya merebut peluang yang ditawarkan. Skillman percaya tak ada sesiapa pun yang masuk ROP ni sudah tak bekerja lagi atau kehabisan wang semata2 menunggu hasil ROP. Pasti kehidupan diteruskan spt biasa. Cuma seksa menunggu apa yang dijanji tu aje buat kita jadi tak keruan yang membawa hampir kepada hilang akal kepada sesetengah orang.

Siapa sesetengah orang itu sendiri fikirlah.

skillman
Warga Baru

Posts : 21
Join date : 23/04/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Katak Puru on 24th April 2018, 11:31 am

Haha..skali Muscleman ngn Skillman kuar komen serentak..terbaik..3S..Sabar..sabar..sabar..(Like Oma Ally said)I Like..

Katak Puru
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 66
Join date : 20/03/2018

Back to top Go down

Hasil ROP

Post by skillman on 24th April 2018, 11:25 am

Katak Puru wrote:Terbaik skillman..dgn Muscleman org yg same ke??hihi

Hanya orang biasa...untuk masa ni le. Dalam sehari dua ni tak tau le apa statusnya plak.

Yang pasti muscle tu xde le tapi skill tu tahap tinggi jugak le. Tapi hebat lagi bongakman tu. Darjah tahap tinggi kesabaran dan keyakinannya.

X lama lagi tu. Kena tambah lagi sabar tu. Hanya untuk meeka yang berada di laluan BETUL.

skillman
Warga Baru

Posts : 21
Join date : 23/04/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Muscleman on 24th April 2018, 11:23 am

Bila sesiapa yg dah dpt zip mulut,low profile
Fikir keselamatan diri n family.kalau blh cari tempat tinggal yg selamat.
Berdo'a selalu,kuat semangat.hati2 dgn musuh luar dan dlm.

Muscleman
Warga Baru

Posts : 41
Join date : 27/11/2014

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by bimbi bimbo on 24th April 2018, 11:03 am

Atau Klu blh tmbh blh share2 info Terkini dr Proxy Hamid Ke?

bimbi bimbo
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by OMAAS on 24th April 2018, 10:54 am

Ooo ok

OMAAS

Posts : 2
Join date : 05/04/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Dokrokcetong on 24th April 2018, 10:52 am

Skillman,muscleman, bongakman...ambe tabik ko demo masih positif memberi info terbaik...walaupun ambe xlah yaking sangat benda ni akan luruh...
Apapun kalu duit luruh ambe bersyukur...kalu xdok pun xdok hal...kita pelabur tegar kena berani hadap...
Dalam rop ni xdok pun sapa2 paksa...semua yg masuk atas pertimbangan masing2...jadi xdok isu utk salahkan sesiapa kalu benda ni gagal...kijo2 pitnoh, burukkan nama org rasanya dok molek...
Prinsip pelabur tegar..berani labur berani tanggung..utung sabut timbul, utung batu tegelang..
Tapi pirasat ambe..ayat2 bongakman tu buleh gunapakai...
Geng positif buleh tunggu hingga pru ni...
Geng negatif padang2 lah dok maki, pitnoh..


Dokrokcetong
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Jutawan lama on 24th April 2018, 10:49 am

Yg masuk paper tu bukan pasal rop... rop takde kena mengena dengan mana2 dana...

Jutawan lama
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Bongakman on 24th April 2018, 10:28 am

Assalamualaikum...wah bagus skrg go positive way...ok get ready gais..it will coming...masanya akan tiba...
avatar
Bongakman
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 145
Join date : 28/11/2017

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 40 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You can reply to topics in this forum