ROP SAHAJA

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.

Page 40 of 40 Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Go down

Hasil ROP

Post by skillman on 10th April 2018, 12:01 pm

Yang dah confirm dapat 200% adalah duit BRIM. Isi borang dan kepada yang layak tunggu duit masuk akaun. Tak ada top up, tak ada tangguh2. Cukup masa bulannya dapat le habuannya. Bagusnya tak ada sesiapa yang nak kita maki hamun sebab tak tau bila duit nak masuk.

Cuma kepada yang ada daftar syarikat di SSM kena hati2 sikit. Kalau dah x meniaga lebih baik tutup aje. Tak pasal2 sangkut BRIM tu. Ada meniaga..declare betul2 hasil meniaga tu.

skillman
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by King Kong on 10th April 2018, 11:51 am

Tnggu duit BR1M

King Kong
Warga Baru

Posts : 23
Join date : 15/03/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Allah pemberi rezeki on 10th April 2018, 10:35 am

by Info betul
Dh dpt info, tunggu duit transfer je. Sahih! Allahuakbar!

Harap betul la
Penat dah menunggu dari tahun ke tahun bulan ke bulan dan sekarang minggu ke minggu

Allah pemberi rezeki
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Blurr on 10th April 2018, 9:56 am

Melaburlah dengan WANG LEBIHAN SIMPANAN YG ANDA TAK KISAH KALAU RUGI/HILANG.

Blurr
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Cencalok on 10th April 2018, 9:24 am

Dah ada ker yg jutawan hr ni??? Jutawan fakir.. Hahahaha

Cencalok
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Dato balabak on 10th April 2018, 9:22 am

Ini harta ahmad albab yg punya....

Dato balabak
Warga Baru

Posts : 9
Join date : 07/12/2017

Back to top Go down

Hasil ROP

Post by skillman on 10th April 2018, 9:16 am

Rebut peluang untuk menyertai pelaburan sebegini hanya bila ada duit lebihan dalam simpanan. Walaupun begitu jika tahap kepercayaan tuan2 dan puan2 pelaburan ini akan berjaya melebihi ketinggian angkasa raya boleh le nak bergolok bergadai apa harta benda yang ada spt lap top dan sebesar2 aset spt tanah.

Bila sendiri buat keputusan untuk bergolok bergadai, sendiri tu patutnya dah faham akan risiko yang perlu dihadapi.

Betul bagai dikata pada mulanya bakal ahli dicanangkan akan dapat pulangan dalam tempoh masa tercepat dan RM yang tinggi nilainya. Itulah caranya untuk menarik perhatian orang ramai untuk masuk melabur. Kalau diberitahu pulangan akan hanya diperolehi lima tahun lagi sesiapa pun tak akan melabur. Sedangkan yang dah confirm bagi pulangan tahuanan dan dijamin Kerajaan spt ASB, ASN dan sebagainya orang Melayu tetap tak berminat sangat untuk menyertainya.

Rasa macam kena tipu...? Tapi rasanya dengan masuk pelaburan ini tak le sampai anak isteri tak makan, anak tak sekolah atau bankrap kan. Cuma rasa kesal sebab masih belum dapat pulangan spt yang dijanjikan. Itu aje. Siapa yang tak nak jadi kaya kan...?

skillman
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Zal on 10th April 2018, 9:08 am

Dlm hal ni kena muhasabah diri...salahkan org lain...diri sendiri pun harus dipersalahkan ... Saham dari kerajaan pun masih ada ...ASB, Tabung Haji , Bank Rakyat ...Amanah Saham yg lain2 masih byk utk di laburkan...setiap org ada pilihan masing2...jadi usahlah menuding jari...jika ada rezeki Alhamdulillah...jika tiada... anggap lah risiko yg kita terpaksa lalui...bkn susah utk susah ...bkn senang utk senang

Zal
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Katak Puru on 10th April 2018, 8:54 am

Lain kali ade duit lebih baru melabur..ni pakai hentam je masuk..topap bagai x mau..udahnye meroyan..padan muke..tamak sangat..hahahahahaha

Katak Puru
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 66
Join date : 20/03/2018

Back to top Go down

+/-=x

Post by 1 + 1 = ? on 10th April 2018, 12:18 am

belum jutawan pun...lagak dia macam bisnesman yg berjaya sangat2 dlm hidup....

1 + 1 = ?
Guest


Back to top Go down

Kahkahkah

Post by Jutawanbaru on 10th April 2018, 12:14 am

Aku naik geli la yg dok meroyan jual tanah la, jual laptop la, jual bini la nk masuk ROP kahkahkah. Oii hampa bole tolak tawaran waktu leader offer. Dh tkdak duit, pi gatai juai harta benda pasaipa. Nnti ada plak ckp jual dara utk masuk rop kahkahkah. Dh masuk, lambat dpt meroyan.

Jutawanbaru
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Najib Razak on 10th April 2018, 12:12 am

Hahaha..advance betul pemikiran korang ttg romi...once dh setel , pi mintak maaf kat romi ye...

Najib Razak
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by aiyooo on 9th April 2018, 11:22 pm

memang kurang ajar...neraka jahaman lah tempat diaorang para penipu tu

aiyooo
Guest


Back to top Go down

+/-=x

Post by 1 + 1 = ? on 9th April 2018, 11:08 pm

naya naya....

1 + 1 = ?
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Alasan Berulang Kembali on 9th April 2018, 11:03 pm

Letih menunggu...


Last edited by Alasan Berulang Kembali on 10th April 2018, 6:19 am; edited 1 time in total

Alasan Berulang Kembali

Posts : 3
Join date : 09/04/2018

Back to top Go down

ROP SAHAJA

Post by hahahah on 9th April 2018, 10:50 pm


Today at 9:56 pm
by Alasan Berulang Kembali
Dengar khabar lepas pilihanraya......den dah biasa ayat tunda - menunda ini..

apa cerita romi confirm nk kasi tahu
bila bubar parlimen,,

xde bgthu2 lg skrng ni,,kihkih
nk cipta alasan baru tapi
da pening sbb byk sgt alasan dh pakai hahah

lepas ni kena bayar kos untk proses
trakhir plak,,bila x bayar akan tunda,,
kehkeh sdgkan ayat sblm ni lebih
10 kali kata dh kluar

hahahah
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 40 of 40 Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Back to top


 
Permissions in this forum:
You can reply to topics in this forum