ROP SAHAJA

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.

Page 1 of 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Next

Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Vvdcgfggxx on 6th October 2018, 7:45 pm

A
Hhhhhh









































































































Jjjjjjjjjjjjjjj

















































































































Cvb








































































Cvb


















































































Vvbx




























































Cvbxvgfb











































Fhdgshdgcgh































Dghdggc


















































Fhhg

























Hhdj

-------

http://danahajijasman.forumms.net/viewtopic.forum?t=354

Vvdcgfggxx
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Hshshsbdjd on 6th October 2018, 7:41 pm

Mmmmmmmmmmmmm mm








































































































Ccvvvvvbbbbbvvvcghjhhbcc


























































Ddfghjgccghjgfxxddffgh
























.































Xddfghhhjjf



























































Fghfdhhxh




















..

























Cghhjjhff










































Ddghdgh






































Xhncgnb
































Fhhdhh
































Fhffhgf



















Bvfjh

Hshshsbdjd
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Vbmmmvvggg on 6th October 2018, 7:38 pm

Jjjjjjjjjjjjjjj





































Hhhhhh

















.
.....














.............



..




















,






















































































Juhhhhhhhh



















Hhhh

Vbmmmvvggg
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Nxjxjsjxnxjx on 6th October 2018, 7:34 pm

Bzbzbxbznk zjzbxjxnxjxnnxkxnxbxnxjx
Jxnxjjdnjxnxjxjxjxjjxjx

























































Hzhsjdjdjdjdisjdijsjsjdjdndjjd





































..











.....
















Xjdidjdjdjd





Nxjxjsjxnxjx
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Fafacsgsgs on 6th October 2018, 7:32 pm

Kahahshsjxjzjsjxjx
Jdndjdndjxnxjxjxnxjxbud
Jdndjdnmdkxndjxkxnskxhxjdjxjjdjx
Jxjdjdkdjcjxjcjcjcjcncnxlcnckcncjdncjxjxjdjjd
Ndjdkdmndjndmkdhdlcbkdkdjcjdjd
Jjdjdnmdjdndmodnjdjdjdmicncjc
Jdjdjdjdmdjdu ndjdkdmndjndmkdhdlcbkdkdjcjdjd
Jdjdjdjdmdjdu madness did
Jdjdjdjdmdjdu offended Skidmore
Jdjdjdndjdmjdjdjfjdjdkfdmjfjfjf
Jfjjfnfckfjfmfmjfcjdjdjdjdkdj
Jdjdjdndjdmjdjdjfjdjdkfdmjfjfjf
Jdjdmmdkfnfkfjfkcnfkfkfjfjc
Kdjdkdijdjdodmdidnfjf
Jfnfjjfnf
Jfjfkfkfkfkmfifmkfkfockf

Fafacsgsgs
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Kakakakakskak on 6th October 2018, 7:31 pm

Jajsbxjskxvxjzkshshxkshxjxmbxjdnsbxksnslnskmdixmdhxjhuiknhikhgsosbsihvvkkokhgjjbhkosjsjskdhdjdhghikojskdhdndmdhdmxud
Nnd xkdmxkkmxmxmxnxnxjxjxncncjjcjcjc
Nxjxjjcjcjjcjcjc
Nxkcincicnc
Jdjcidkcucjc
Jdjjxjxj
Jjdkkdkdidjkdidcmc
Jjdmkdndmucmduhd
Jdnhdondmjdndud
Jdjjddmjdkndidm
Jdjdjdjdmdjdu
Jdjdidjdjcjdid
Jdjodoshodlhduid
Jdlahkdjekskdjid
Jksksjnsodndosn
Jdjdkdlodmodllaoo

Kakakakakskak
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Mengacau on 6th October 2018, 7:29 pm

Lalalalalalalalalalalalaalalalalakakakaakakallallaalalalalalà

Mengacau
Guest


Back to top Go down

Berita Tergempar

Post by jiwa74 on 6th October 2018, 7:00 pm

*ABAIKAN JIKA TAK MINAT BUKAN REZEKI ANDA LAGI*

*SAYA TIDAK MAMPU BAGI DUIT SETIAP HARI TAPI SAYA MAMPU BERI ANDA PELUANG DAPAT DUIT HARI-HARI*

*BDIG HIGH INVESTMENT INCOME*

Gandakan simpanan anda berkali-kali
[You must be registered and logged in to see this link.]

*A GLOBAL COMPANY ????*
*BDIG MASUK BERITA ????*
*DIIKTIRAF GRED A OLEH QUALYS ????*

*TIAP HARI* boleh WITHDRAW ✅
*TIDAK* perlu buat MENAJA ❌
*BUKAN* program simpan coin ❌
*TIDAK* perlu JUAL PRODUCT ❌


*JOIN* hari ini ✅
*SESUAI* untuk orang yang *BUSY*.

*INCOME SETIAP HARI* ✅
BOLEH MULA *MODAL SERENDAH*
10 USD / RM 45 ✅

_*MODAL USD10 @ RM45*_
1 hari = USD0.2
30 hari = USD15
90 hari = USD25
180 hari = USD51
270 hari = USD145
366 hari = USD374

_*MODAL USD 100 @ RM 450*_
1 hari = USD2.00
30 hari = USD241
90 hari = USD458
180 hari = USD1,103
270 hari = USD 2,701
366 hari = USD7,049

_*MODAL USD 500 @ RM 2,250*_
1 hari = USD10
30 hari = USD1,293
90 hari = USD2,356
180 hari = USD5,768
270 hari = USD14,101
366 hari = USD36,678

_*MODAL USD 1,000 @ RM4,500*_
1 hari = USD20.00
30 hari = USD2,605
90 hari = USD4,739
180 hari = USD11,586
270 hari = USD28,366
366 hari = USD73,726

*WITHDRAW* :
Boleh withdraw *SETIAP HARI*, 10usd ke atas.

*KALAU BERMINAT atau ADA SOALAN PM SAYA*
[You must be registered and logged in to see this link.]

▪️ *Trusted* dari Qualys SSL ????
▪️ *Maklumat HQ company* yg jelas ????
▪️ Opening HQ BDIG ASIA masuk News *Berita Tergempar* di Cambodia
▪️ *Modal RENDAH* ➡️ RM45.00
▪️ Income dibayar *SETIAP HARI* pada 1.00 AM ????????
▪️ *100% MONEYBACK* selepas 100 hari.
▪️ *Withdrawal* mudah, dlm masa 24 jam setiap hari ke Local Bank ????
▪️ Income dlm USD ????
▪️ *Mematuhi syariah* ????
▪️ Income dari *Top choice Investment in the world* - cryptocurrency. ????
▪️ *Tabletalk/Meeting setiap hari* di seluruh Malaysia ????
▪️ Boleh mula *TANPA modal* untuk lakukan networking (tiada istilah rugi) ☺️ dgn hanya register dan mendapat bonus 15% - 30% dlm USD
Note* special rate FCS USD500 dapat FCS USD50*


*KALAU BERMINAT PM SAYA*
[You must be registered and logged in to see this link.]

jiwa74
Dato' Wira
Dato' Wira

Posts : 892
Join date : 29/09/2014
Age : 44
Location : Ampang City Complex

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Janji janji romi on 6th October 2018, 6:32 pm

Setiap minggu akan kata minggu depan appear. Lepastu semua pakat tepuk tangan. Yeayyy... masuk je minggu depan.. kata lagi minggu depan akan appear... dan di ikuti oleh sorakan semua... yeayyy.. sampai la bertahun-tahun... ada yang dah lapan tahun.. ada yang 4 tahun.... masih bersorak setiap minggu..

Janji janji romi
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Cclay on 6th October 2018, 6:24 pm

For kiki.. Yang kesian tu awak bukan kami.. Bila lakukan sesuai jgn berharap benda tu dapat 100%. Kena la pndai seimbangkan.. Bila berharap 100% jdi mcm awak. Otak dah tak betul kiki.. English pun stupid.. Lepas ne awak nak menyalak silakan. Ada aku kisah hoho

1 orangtapi ID diabanyaklawakhahaha

Cclay
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Janji janji romi on 6th October 2018, 6:19 pm

Yang baru join rop dan melalak positif sangat tu.... roy pun dah tak bersuara dah pasal rop ni... dah sunyi sepi dahhh. Dia dok sibuk kutip kat dana heritage pulak. Zainal pulak.. bila tanya.. belum ada kemasukannnnn.... tu je la... yang dok mengada2 sangat tu... rampos tu je... masih dok kutip lagi kot.... sampai ke titisan yang terakhir.... macam perah batang tebu sampai kering kontang semua duit d9..

Janji janji romi
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by kiki on 6th October 2018, 6:11 pm

for Orang positif
td nak no acc aku yer..nah amik no acc aku ni
5660 1062 6452 maybank

tolong bank in kan byk sikit yer
hahahahahaaaaaaaaaaaa
jgn lupa upload resit bank in nanti tu pun kalu dah sembuh drp sakit otak lembam yer.
hahahahahahaaaa kena lagi dan patut kena lagi dan lagi

kiki
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Janji janji romi on 6th October 2018, 6:08 pm

Yang sorang tu dah tak aktif dah kat rop ni. Dah bukak dana baru nama heritage.

Janji janji romi
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Janji janji romi on 6th October 2018, 6:04 pm

Mana satu owner dalam.gambar tu.. boleh tolong tunjuk...

Janji janji romi
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by kiki on 6th October 2018, 5:49 pm

utk orang positif dan Cclay

hahahahahahaaaa sian aku kat korang ni...ada masalah pembelajaran kot..dulu sekolah pendidikan khas yer murid lembam pasal tu korang tak reti bezakan yang logik dan munasabah...patut la korang senabg kena tipu pah tu duk menyalak aku kaya aku kay aku kaya walha kayap kurap buta.
hahahahaaaaaa sian sian sian kasihan korang.

kiki
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Allah pemberi rezeki on 6th October 2018, 5:43 pm

Klu ni mmg betul tn romi update la status terkini


Allah pemberi rezeki
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Romi on 6th October 2018, 5:38 pm

Semua ada kat dalam gambar tu... yang tua.. yang muda.. yang lelaki.. yang perempuan.. yang leader.. yang mengaku leader.. yang proxy.. yang mengaku proxy.. barisan tertinggi.. akaun2 utama. Semua ada.

Romi
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Romi on 6th October 2018, 5:35 pm

Dah tengok dah gambar tu?

Romi
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Dantdm on 6th October 2018, 5:27 pm

[You must be registered and logged in to see this link.][You must be registered and logged in to see this link.][You must be registered and logged in to see this link.]

Dantdm
Warga Baru

Posts : 8
Join date : 14/03/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Romi on 6th October 2018, 5:23 pm

Nak gambar... tunggu sekejap ye

Romi
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Skimauta on 6th October 2018, 5:16 pm

Pulak dah so tambah la lagi topup...dana belum nampak pulak dah...heheheheh hampa kena kencing hamis ni

Skimauta
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Allah pemberi rezeki on 6th October 2018, 5:13 pm

Tn zainal dah response katanya info palsu
Katanya duit belum nampak pun kat ac

Klu belum ada lagi jgn la buat gempak


Allah pemberi rezeki
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Skimauta on 6th October 2018, 5:07 pm

Kalau boleh nak jugak tau pakai lawyer sapa??? Dokumen nak tgk boleh tak yah nak buat rahsia...sebab dokumen tu penting utk bukti ....resit dan surat perjanjian ada.... tak yah guna nama islam...hukum islam pun x lepas belajar...any document plssssßssssssss

Skimauta
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Skimauta on 6th October 2018, 4:58 pm

Ada gambar tuan romi sekali tak...boleh???? Saja nak tgk senang sikit nak kenal...bukan senang nak kenal org terkaya didunia...

Skimauta
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Skimauta on 6th October 2018, 4:57 pm

Ada gambar tuan romi sekali tak...boleh???? Saja nak tgk senang sikit

Skimauta
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You can reply to topics in this forum