ROP SAHAJA

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.

Page 5 of 40 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Next

Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by wtz on 20th June 2018, 1:30 pm

Banyak lg masa boleh digunakan utk majukan diri daripada layan ah so , ah pek yang suka mencarut pada org melayu.. wasting our time..

wtz
Guest


Back to top Go down

rop

Post by jazzer on 20th June 2018, 1:22 pm

tnggu lg....dok kena tipu lama dah...jom bersatu g report..jgn biar...nnt yg lain plk kene tipu

jazzer
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Melayu bodoh on 20th June 2018, 1:15 pm

Sebab perangai melayu lah bangsa melayu dihina,,,,setiap kesalahan hanya kaitkan ngan bangsa lainn,,,,,sedih tengok,,,,,sebab tu tk maju

Melayu bodoh
Warga Baru

Posts : 7
Join date : 20/06/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Melayu bodoh on 20th June 2018, 1:13 pm

Biar lah ko nak kata aq apa,baik jadi keling dari mengaku melayu bangsat

Melayu bodoh
Warga Baru

Posts : 7
Join date : 20/06/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Melayu bodoh on 20th June 2018, 1:11 pm

Perangai melayu sanggup lakukan apa saja untuk kepentingan sendiri.......hmmmmm

Melayu bodoh
Warga Baru

Posts : 7
Join date : 20/06/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by lemang on 20th June 2018, 1:08 pm

ko kan keling hahahaha

lemang
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Melayu bodoh on 20th June 2018, 1:06 pm

Hmmmm rasa malu pulak nak mengaku Melayu

Melayu bodoh
Warga Baru

Posts : 7
Join date : 20/06/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by lemang on 20th June 2018, 1:05 pm

minggu ni depa dok raya lagi.kan dh bg info minggu ke2 raya.so minggu depan la dapat info ye puan2 dan tuan2 info saje.duitnya yelek.kita dok bayar dr dl sampai lani utk dapat info saja hahahha..

lemang
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Melayu bodoh on 20th June 2018, 1:05 pm

Bodoh nya tengok bangsa sendiri kena tipu ngan sesama bangsa

Melayu bodoh
Warga Baru

Posts : 7
Join date : 20/06/2018

Back to top Go down

berapa tahun lg nak tipu

Post by berapa tahun lg nak tipu on 20th June 2018, 12:00 pm

hidup ni bukan lama pun...nak menipu pun sampai bila je nak larat pun..kalau dah sampai umo 100 tahun tp terketaq- ketaq nk menipu lg...tak tau la nk kata apa lg..mana ada seronoknya hidup dalam ketakutan & kemungkaran...

berapa tahun lg nak tipu
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by TsunamiRop on 20th June 2018, 8:42 am

X payah dok buat cerita pasal scammer..benda ni x dpt dibuktikan scammer secara biasa2..depa ni memang licik...tunggu je nanti. Semua akan terbongkar.

TsunamiRop
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Khalis on 20th June 2018, 6:49 am

To kuku
Boleh tak bagi bukti email dari BNM?

Khalis
Guest


Back to top Go down

rop sah scammer

Post by kuku on 20th June 2018, 3:26 am

AKU EMAIL BNM,DIA KTA SCAMMER

kuku
Guest


Back to top Go down

Mekpinah

Post by Shima on 19th June 2018, 10:42 pm

Depa bagi masa 2minggu tapi xdak apa2 perkembangan pown diam jaa apa lagi buatlah kerja bank dah bukak semua kata nk thumprint apa kan kaaa dok pkiq alasan apa pulak nak bagi
avatar
Shima
Warga Baru

Posts : 5
Join date : 23/04/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by TsunamiRop on 19th June 2018, 4:36 pm

Hangpa tengokla 2 minggu lepas raya nanti kalau janji dicapati lagi.. Kepala2 besar Romi, Roy, Zainal, Raja Rampos, hangpa tunggu yer...tsunami pelaburan rop akan berlaku...

TsunamiRop
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Allah pemberi rezeki on 19th June 2018, 3:06 pm

Thumprint dah ke laut dana pun ntah ke mana

Senyap sunyi sbb dah ketandusan idea

Gang2 positif pun dah xleh nak pertahankan rop

Maka berkubur la rop ni

Allah pemberi rezeki
Guest


Back to top Go down

rop

Post by jazzer on 18th June 2018, 10:35 pm

baca yassin ramai2

jazzer
Guest


Back to top Go down

Rop

Post by Anak ROP on 18th June 2018, 10:18 pm

Bila lagi setannnn nak settel... Nk tggu apa lgi x hbis2 nk settelkn. Siallll

Anak ROP
Guest


Back to top Go down

rop

Post by jazzer on 18th June 2018, 5:21 pm

ha3...pkt2 kne tipu

jazzer
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by gibsonfender46 on 18th June 2018, 3:31 pm

Sabaq. In sya allah ada lah habuan masing masing. Relax bro.

gibsonfender46
Warga Baru

Posts : 37
Join date : 01/06/2018

Back to top Go down

Rop

Post by Mafia lembut on 18th June 2018, 1:16 pm

Apa lagi... Bank dah bukak hari ni.. Xnk pi tamprint ke lahanat.... Bila lagi nak tamprint.. Smpi bila nk settel.. Siaaalll lah

Mafia lembut
Guest


Back to top Go down

dari dulu ckp nak report tapi nampak nya xda apa2 tindakan pun ke korang semua kat dalam ni meroyan

Post by kodampang epolo on 17th June 2018, 8:55 am

dari dulu ckp nak report tapi nampak nya xda apa2 tindakan pun ke korang semua kat dalam ni meroyan

kodampang epolo
Guest


Back to top Go down

ROP SAHAJA

Post by Unazilu on 17th June 2018, 2:51 am

salam guys..rom ni sama dgn dana lokman (BPIP) ke...pencerahan please..ke nama berbeze bende yg same

avatar
Unazilu
Warga Baru

Posts : 13
Join date : 10/06/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by hahahah on 17th June 2018, 2:16 am

kepada Romi, raja rmpos, roy , zainal
aku buat kputusan dlm 2 mnggu slps raya
tiada apa2 berita,,aku akan viralkan gambar2
anda dan penipuan anda ini di alam maya
seperti yg aku maklumkn sblm ini

sblm puasa, lps tu sblm raya,,lps tu 2 hari raya
lps tu 2 mnggu,,,,dari bulan 1 itu hari,mmg sialll punya manusia
pembongak mcm ni,,,,mmg mmpos
la korng lps ni . korng akan terima dari
pbuatan korng sndiri

hahahah
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by gibsonfender46 on 16th June 2018, 2:58 pm

Repot ke tak repot ke. Dua dua tak ade hasil. Kalau tak repot hasil dapat kat depa. Termasuk raja rampos sampai buncit perut. Semakin buncit lagi membuncitkan. Boleh tambah bini lagi.

Kalau repot sekurang kurang kita viralkan agar semua ahli tahu dan hentikan semua derma kepada kepala penyagak. Baru sama sama masuk angin keluar asap. Depa dah tibai berjuta juta. Ahli ahli sekepiang pa pun tak dapat. Fikir fikirkan lah. Nak bagi depa buncit ka? Nak simpan untuk anak isteri.

gibsonfender46
Warga Baru

Posts : 37
Join date : 01/06/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 40 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You can reply to topics in this forum